2010-11-21

Lansare www.lachatterie.ro

Ne bucuram ca am fost alaturi de Isabelle vineri seara la lansarea oficiala a site-ului LaChatterie intr-un cadru prietenos la showroom-ul PixieShoes. S-a creat o atmosfera foarte calda, asezonata cu zambete si dulcegarii (prin briosele si turta dulce, nu prin falsitati gratuite!). Am cunoscut multi oameni frumosi si am putut admira impreuna superbele poze din sedintele foto in proiectii ale site-ului ce se derulau pe perete. Asa cum tinutele LaChatterie sunt realizate cu dragoste in mai multe stiluri si se potrivesc mai multor tipuri de femei, si noi am fost prezenti acolo prin aranjamente florale diferite ca stil, de la copilaros la serios, de la minimal la complex.

 

Cum v-am promis, am revenit cu poze, mi-a fost greu sa fac o selectie, pentru ca s-au facut foarte multe. Multumiri fotografilor si fetelor ca s-a gandit sa ma coopteze in acest proiect!











 Si cateva poze din minunata sedinta foto, prima fiind preferata mea:

 




 

 

 

Niciun comentariu: