2008-07-29

Lavande de Provence





Ploua. De ce ploua duminica dupa-amiaza cand ma gandeam sa ma plimb?

Imi rotesc privirea prin camera in speranta de a gasi ceva interesant care sa compenseze ploaia rautacioasa de afara. Poate o carte... poate un film... miroase a lavanda dinspre noptiera mea. Poate o plimbare prin Provence...

Inchid ochii si simt vantul umed si cald, soarele bland si iarba cosita intepandu-mi delicat picioarele desculte. As putea sa inot astazi sau sa urc pe munte si sa inot maine. Oricum si marea si muntele imi sunt aproape.

As putea sa lenevesc pe veranda conacului sa musc cu pofta dintr-o para dulce si nisipoasa, sau as putea sa ma plimb prin podgorii.

Aleg sa le fac pe toate deodata, aici e cald si bine, nu ploua si miroase a levantica.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mirosul de lavanda este unul dintre preferatele mele!